14 de febrero de 2017

Creamos contos con Creatales

Fai uns días, con motivo do día do libro no meu colexio o  Ceip Serra Vincios tivemos a oportunidade de ter nas nosas aulas 6 Ipads e organizar unha serie de actividades para iniciar aos alumnos e aos mestres no emprego dos dispositivos móbiles na rutina diaria.

Previa chegada dos Ipads ao centro, dende o equipoTIC, e en colaboración ca biblioteca propuxemos centrar as actividades, que propoñiamos aos compañeiros, en crear historias a través de contos ou banda deseñada.
Como os mestres non tiñan moita experiencia con estes dispositivos, eu programei unha serie de sesións dentro da coordinación Tic e  gardas, cos rapaces e os Mestres dos diferentes cursos.
Nun primeiro momento explicamos como funcionaba a App e logo empezaron a crear historias facendo posible que tanto nenos como maiores coñeceran o seu funcionamento.

A maioría dos cursos de primaria empregaron a App Creatales , o seu funcionamento é moi sinxelo e intuitivo e as posibilidades que nos brindan son numerosas
Dependeu do curso o plantexamento da actividade era máis ou menos dirixido
No primeiro ciclo de primaria consistiu en crear pequenas escenas onde os personaxes clásicos eran os protagonistas e eles intentaban representar algún momento da historia.
Con esta App foi moi doado que os rapaces déranse conta de aspectos moi importantes que atopamos nos contos como son: o Autor, as Personaxes, o Título…

 Foi a  partir de terceiro onde o traballo tivo especial relevancia, os obxectivos que nos propuxemos a partir deste nivel foron os seguintes:
-          Comprender e empregar a estrutura narrativa:plantexamento, nó e desenlace
-          Coñecer e usar os principais signos de puntuación
-          Valorar o traballo propio e o dos compañeiros
-          Sentirse parte do grupo e respectar as diferentes opinión como forma para o enriquecemento mutuo

Propúsoxe unha actividade que resultou moi divertida : crear diferentes finais o conto clásico de carapuchiña vermella, aquí vos deixamos algúns deles





No hay comentarios:

Publicar un comentario en la entrada