Este é o título da tarefa realizada cun grupo de rapaces de primeiro curso do CEIP A Paz (Tintureira).
O Trailer do proceso de creación do diccionario, realizado coa app iMovie:
Aproveitando que as dúas mestras, a titora e a especialista de inglés, estábamos a traballar os animais cos rapaces, decidimos unificar o noso traballo facendo unha actividade conxunta sobre este tema. Desta maneira xurdiu a idea de facer unha tarefa cuxo produto fora un dicionario bilingüe galego-inglés sobre esta temática, para deixalo coma un recurso mais no ordenador da aula,ou na da biblioteca do centro.
A pouca experiencia persoal no uso das tablets dentro da aula, xunto co feito de que sería a primeira toma de contacto dos rapaces con estes dispositivos dentro da aula, obrigounos a planificar atentamente cada un dos aspectos organizativos.
Unha vez que tivemos claro, o que queríamos facer e para que, pensamos na forma de lévalo a cabo, dun xeito no que todo o alumnado participará e interactuara, cooperando se fose necesario.
ORGANIZACIÓN E RECURSOS
Fixemos 6 equipos de 4 /5 persoas e creamos unha yincana con seis estacións de traballo, nas que cada grupo traballaría en cada unha uns 12 min. pasando logo a seguinte estación; tres para o uso das TABLETS en equipos (Apps: Lesoon Create, Tellagami e gravación dunha entrevista para a suposta tele do noso centro “teletintureira”; entre cada unha, puxemos estacións para voltar a calma, con traballo máis relaxado, creación de puzles de animais, elaboración dun guión para a entrevista, e composición dun sobre para gardar os puzles da estación anterior.
Compilamos todo isto nun mapa conceptual con todos os aspectos organizativos que tiñamos que ter en conta o día que levásemos a cabo a tarefa final (elaboración do produto) cos rapaces, (recursos humanos e materiais, espazos, temporalización, publicación) este sistema axudounos a desenvolver a tarefa na aula dunha maneira organizada e relaxada.
CREACIÓNS
Diccionario creado polo alumnado coa app Tellagami e os seus debuxos, e unido finalmente todo con iMovie:
Diccionario creado polo alumnado coa app Tellagami e os seus debuxos, e unido finalmente todo con iMovie:
Diccionario visual creado con Lensoo Create polo alumnado cos seus debuxos.
Traballando Tarefastic coas Tablets, CEIP A PAZ. from Conchy Orellana on Vimeo.
A ficha que empregamos para deseñar a actividade é a seguinte:
Artigo publicado por: Conchi Orellana e Manuela Fernández (Ceip A Paz Tintureira)
A ficha que empregamos para deseñar a actividade é a seguinte:
Profesores/as implicados/as:
|
Manuela Fernández Feijóo (especialista inglés)
Conchi Orellana Fernández (titora1º)
|
CENTRO CEIP
|
A PAZ TINTUREIRA
|
CURSO E GRUPO
|
1º curso de primaria
Alumnado (25 alumn@s)
|
APLICACIÓN/S UTILIZADA/S
|
Tellagami, Lensoo Create, Imovie
|
DESEÑO DA ACTIVIDADE
|
DECISIÓNS CURRICULARES
|
ACTIVIDADE: descrición (produto e contexto):
Creación dun dicionario audiovisual bilingüe con vocabulario dos animais máis significativos para o alumnado, que teremos no ordenador da aula para consulta do alumnado
|
Estándar/es de aprendizaxe que se traballan na actividade:
English:
Comprende e respecta as normas que implican a realización dun traballo en grupo.
Expresa oralmente e por escrito os nomes de animais con corrección.
Utiliza os recursos tecnolóxicos dun xeito responsable.
GALEGO:
B4 coñecemento da lingua.. B3 comunicación escrita~ escribir. B2 comunicación escrita ~ ler. B1 falar escoitar.
LGqB4.3.1 Recoñece a relación entre son e grafía.
LGB3.6.2 Valora a LINGUA escrita como medio de comunicación e de expresión creativa.
LGB1.3.2 Sigue unha exposición breve da clase ou explicacións sobre a organización do traballo.
|
Competencia/s prioritarias
CCl,CAA,CD,CSC, CSIEE.
|
DECISIÓNS DIDÁCTICAS
|
ROL DO DOCENTE (que ten que facer o profe?)
Controlar que a actividade, realízase en orde e coa maior tranquilidade.
Recordar como se emprega a app, axudar a quen o precise, resolver dúbidas.
|
ROL DO ALUMNO:
Crea o produto, facendo fotos, escribindo, gravando a súa voz e gardando o documento que fixo.
En equipos.
|
DECISIÓNS TECNOLÓXICAS
|
TECNOLOXÍA UTILIZADA: (ipad, móbil, pc, miniportátil, …)
Ipad, pc.
|
APLICACIÓN/S UTILIZADAS:
Leesoon Create, Tellagami. Polas mestras iMovie.
|
DEFINICIÓN DO USO DAS APLICACIÓNS:
O alumnado fai fotos do seu animal, a recopila na app, escribe, grava o seu nome.
|
Quén usa a aplicación?
O alumnado.
|
Cómo se inicia o seu uso?
Presentamos a aplicación o día previo á actividade na aula, investigando por equipos como funciona, o día da actividade a empregan sós.
|
No hay comentarios:
Publicar un comentario