6 de marzo de 2015

Reflexión sobre a actividade "Unha animalada de primeira"

Concretamente para este tipo de tarefa foi imprescindible solicitar ao CEFORE dous dispositivos IPad  a maiores, xa que a actividade tiña como  obxectivo que todos os nenos e nenas estivesen a traballar no proxecto ao mesmo  tempo, polo que necesitamos catro tablets para as tres estacións que ían traballar con estes dispositivos.
A presenza de dúas profesoras na aula, segundo como se presentou a actividade, foi imprescindible, sobre todo porque se utilizaron  espazos diferentes, e porque sempre xurden dúbidas nos nenos que precisan de atención inmediata.
Tras esta primeira experiencia son moitas as gañas de continuar nesta liña, o resultado final foi mais positivo do esperado, non so aportou motivación senón que aumentou a atención e a responsabilidade dos nenos e nenas, e axudou a conseguir e fixar os estándares que queriamos obter.  Por ser algo novo para nós e para os alumnos,  houbo pequenos erros de principiantes da nosa parte e un aumento da excitación dos nenos, calquera destes dous aspectos son claramente remediables facendo que, as tablets pasen a formar parte da rutina das nosas clases.
A  hora de publicar o traballo, tivemos a inestimable cooperación das nosas asesoras do CEFORE, Cris Puga e Ana Mariño, e imprecindible para nós darlles as grazas dende este artigo.


Artigo publicado por: Conchi Orellana e Manuela Fernández (Ceip A Paz Tintureira)

No hay comentarios:

Publicar un comentario